dinsdag 13 januari 2015

REAL TECHNIQUES POWDER BRUSH

Hi iedereen!

Een tijdje geleden bestelde ik via The Make-up Spot de powderbrush van Real Techniques, samen met de beautyblender Real Techniques Miracle Complexion Sponge (Beautyblender).
Ik had van de powderbrush niet hele hoge verwachtingen van omdat die 'maar' €13,99 kostte.

Na enkele dagen wachten kwam de postbode aan de deur met het pakketje en wanneer ik het opende was ik aangenaam verrast.
Tegen mijn verwachtingen in was deze van heel fijne kwaliteit.
Aangenaam in de hand, niet te licht en niet te zwaar.
Hij neemt net genoeg poeder op bij zowel losse poeder als pressed, en voelt extreem zacht aan.
Hij zeker groot genoeg om heel je gezicht af te poederen.

Hij ziet er ook elegant uit, met het zwarte uiteinde dat niet hetzelfde materiaal is als de rest.
Dat haartjes op het einde wit zijn ziet er ook nog eens heel chique uit!

In het verleden gebruikte ik brushes andere budgetmerken, maar nog nooit ben ik zo tevreden geweest als met deze!
Die van Gosh bijvoorbeeld bleef zoals in de verpakking, plat, en dat is niet handig.
Deze daartegenin is lekker 'poofie', dik en rond.





Wanneer ik mijn brushes een 'poetsbeurt' geef (dit doe ik maandelijks met MAC Brush Cleanser),
ben ik altijd bang dat er haren gaan ontsnappen.
Dit is absoluut niet het geval.
Elk haartje, stuk voor stuk, zit stevig vast!

Mijn besluit:
Real Techniques is beter dan al mijn verwachtingen samen.
Binnenkort zal dus dit merk uitgebreid worden in mijn make-upcollectie!
En tot nu toe is deze powderbrush vast en zeker mijn favoriet! :)





Wat is jouw favoriete powderbrush?
Laat het zeker weten in de reactiebox!